ÖDEMİŞ – BİRGİ – GÖLCÜK

odemis-meydan
birgii
20180604162039634_BOLU GOLCUK GULCAN ACAR (6)
birgi turu
birgi 5
birgi 4
birgi-odemis
ödemiş-birgi-köyü

ÖDEMİŞ – BİRGİ – GÖLCÜK

İzmir’ den Her Hafta Cumartesi Çıkışlı…!!!

TUR FİYATI : 100 TL

07:20 Hatay Üçyol Otobüs Durağı Önü
 07:30 Üçkuyular Ziraat Bankası Önü
 07:45 Gaziemir Migros Önü

Sabah belirlenen noktadan misafirlerimizi aldıktan sonra İzmir’ e 110 km. uzaklıkta olan Ödemiş’e hareket ediyoruz. Yolda uygun bir yerde alacağımız sabah kahvaltısının (ekstra) ardından ilk olarak Ödemiş’te Kent Arşivi Müzesi ziyareti ediyoruz, ardından Ödemiş Çarşıda serbest zaman veriyoruz. Aldığımız serbest zamandan sonra Gölcük’ e hareket ediyoruz. Gölcük göl kenarında dolaşıp muhteşem fotoğraflar çekiyoruz ve köy meydanında alışverişimizin ardından öğle yemeği için Gölcük göl kıyısındaki Restoranlardan yararlanıyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra  Gölcük’ten ayrılıp  Aydınoğulları Beyliği’nin merkezi Birgi‘ye hareket ediyoruz. Birgi’de tarihi Çakırağa Konağı Müzesi, İmam-ı Birgivi Türbe ve Külliyesi, Aydınoğlu Mehmet Bey Camii ziyaret edeceğimiz yerler arasında.  Birgi gezisini tamamladıktan sonra ardımızda güzel anılar ve dostluklar bırakarak dönüş yolculuğumuza başlıyoruz akşam saatlerinde İzmir‘de oluyoruz. Bir başka The Ivy Travel Agency turunda siz değerli misafirlerimizle görüşmek üzere vedalaşıyoruz.